ZERÓWKA
Nasza szkoła organizuje roczne przygotowanie przedszkolne (dawna zerówka) zgodnie z realizacją podstawy programowej dla edukacji przedszkolnej.
Najważniejsze aspekty nad którymi pracujemy przed pojęciem nauki z klasie pierwszej to:
• Skupianie się nad talentami i uzdolnieniami dzieci - ze względu na przemyślany rozkład zajęć dzieci mają możliwość rozwijać swoje pasje na zajęciach z muzyki (z elementami edukacji dwujęzycznej), art (edukacja anglojęzyczna), wf (edukacja z elementami języka angielskiego), ju-jitsu (edukacja z elementami języka angielskiego) oraz tańcach, które są stałym punktem w planie zajęć dzieci;
• Wdrażanie dzieci do komunikacji bez przemocy (NVC) realizowanej na bieżąco przez wszystkich pracowników naszej szkoły oraz na dedykowanych rozwojowi emocjonalnemu naszych uczniów zajęciach TIE (Trening Inteligencji Emocjonalnej). Chcemy żeby dzieci wiedziały co czują i umiały to wyrazić;
• Dbałość o rozwijanie umiejętności społecznych poprzez współdziałanie w klasie oraz między klasmi całego EW (wszystkie kasy edukacji wczesnoszkolnej);
• Podejmowanie od najmłodszych lat z naszymi uczniami działań mających na celu kształtowanie postawy pełnej współpracy i szacunku do drugiego człowieka, organizujemy w szkole dni w których zapoznajemy dzieci z takimi tematami jak niepełnosprawności widoczne i niewidoczne, akceptacja drugiego człowieka, asertywności i pozostawanie w zgodzie z tym, co teraz czuję, szanowanie wolności drugie człowieka;
• Stwarzanie atmosfery akceptacji dla dzieci z różnymi potrzebami fizycznymi i społecznymi;
• Dzięki dużej hali i szkolnym placu zabaw z ogrodem organizujemy dzieciom pomiędzy zajęciami aktywne ruchowo przerwy, co sprzyja uczeniu się, ale też stwarza okazję do zabaw między klasowych i w grupach zróżnicowanych wiekowo;
• Dbałość, aby dziwić miały bogatą wiedzę ogólną o świecie i staramy się, aby od najmłodszych lat świadomie kierowały swoim procesem nauki oraz podążamy za swoimi pasjami;
• Dużą uważność przykładamy do zajęć w języku angielskim i obcowania z tym językiem na co dzień co jest możliwie podczas zajęć z nauczycielami języka angielskiego i native speakerami;
• Przykładamy dużą wagę do tego, aby dzieci umiały sprawnie pisać, czytać i liczyć oraz aby nauka rozbudzała ich ciekawość i sprawiała radość;
• Podążamy za tym, co interesuje naszych uczniów i staramy się wplatać ich pasje i zainteresowania w tok nauki;
• Dbałość o wszechstronnie zaopiekowanie dobrostanu dzieci poprzez zatrudnianie wykwalifikowanej kadry, w tym wychowawców edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli współorganizujących kształcenie oraz innych członków zespołu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, który jest otwarty na potrzeby uczniów i dostępny dla dzieci w razie ich zapotrzebowania, dzieci lubią chodzić do pokoju PP gdy czują, że potrzebują zaopiekować swoje emocje i wiedza, że mają dodatkową (poza wychowawcami i nauczycielami przedmiotów) formę wsparcia dla siebie.
Wybierz dobrą szkołę dla swojego dziecka. Dołącz do nas.
