DWUJĘZYCZNOŚĆ W KLASACH 4-8

W klasach 4–8 kontynuujemy i rozwijamy dwujęzyczne środowisko nauki, w którym język angielski towarzyszy uczniom na wielu płaszczyznach – w nauczaniu przedmiotowym, codziennej komunikacji i projektach rozwijających kompetencje XXI wieku.
Nauczanie przedmiotowe z elementami języka angielskiego:
-
Informatyka i wychowanie fizyczne prowadzone z wykorzystaniem języka angielskiego,
-
Geografia z elementami dwujęzyczności – komunikacja i ćwiczenia w języku angielskim, terminologia specjalistyczna po polsku,
-
Od klasy 6 – anglojęzyczne zeszyty ćwiczeń z geografii uzupełniają naukę z polskim podręcznikiem.
Zajęcia z native speakerami:
-
Conversation, Culture, Natural Science i Social Science w klasach 4–6,
-
Conversation i Culture/TED Talks w klasach 7–8.
Projekty i wystąpienia publiczne:
-
Uczniowie klas 6–8 rozwijają umiejętności wystąpień publicznych w języku angielskim, przygotowując:
➤ prezentacje w stylu TED Talks,
➤ udział w Debatach Oxfordzkich.
Naturalna komunikacja:
-
Angielski obecny jest nie tylko na lekcjach – uczniowie rozmawiają po angielsku również na przerwach, podczas projektów i w codziennych sytuacjach szkolnych.
-
Regularny kontakt z native speakerami oraz nauczycielami z różnych krajów pozwala uczniom osłuchać się z różnorodnymi akcentami i zdobywać język w sposób naturalny i praktyczny.
Wybierz dobrą szkołę dla swojego dziecka. Dołącz do nas.
